Cashless

Popcentrale goes cashless. Vanaf 6 april kun je alleen nog met je pinpas betalen bij de Popcentrale. Wat betekent dat voor jou?

1. Het is veiliger. Zonder contant geld in de kassa is er minder overvalrisico.

2. Het is sneller. Je hoeft minder lang te wachten tot de bezoeker voor je klaar is met afrekenen, wat betekent dat je sneller je drankje kunt ontvangen. 
Dit gaat nog sneller als je gebruik maakt van contactloos betalen. 

Contactloos betalen? Zo gepiep-piep-piept.

Bij contactloos betalen moet je de betaalpasmobiele telefoon of wearable kort dichtbij de betaalautomaat houden om te betalen. Bij bedragen tot en met € 25,- is geen pincode nodig. Boven dit bedrag moet je wel een pincode intikken op de betaalautomaat of op de mobiele telefoon.

Wanneer jouw aaneengesloten contactloze betalingen zonder pincode opgeteld de limiet van € 50,- bereiken, moet je alsnog een pincode intikken.

Zo werkt het:

Geen pinpas ter beschikking?

Heb je geen beschikking over een pinpas? Neem dan contact op met Norma Gijzen van de administratie, via norma@popcentrale.nl om de mogelijkheden te bespreken. 

Tienerfeesten

Sommige ouders kiezen ervoor om geen pinpas mee te geven aan hun tieners als zij uitgaan naar tienerfeesten, zoals bijvoorbeeld Young Bizz en Bijdehand. Bij deze feesten is het mogelijk om muntenvouchers te kopen via de online ticketshop. Deze vouchers kunnen bij de kassa worden ingeleverd in ruil voor munten.
Let op: dit geldt dus alleen voor tienerfeesten. 

Huisregels

  1. In de Popcentrale geldt een legitimatieplicht. Indien een medewerker van de Popcentrale je vraagt je te legitimeren, dien je een geldig legitimatiebewijs te tonen.
  2. Bij toegangscontrole of fouillering dien je mee te werken. Weiger je dit, dan kan je de toegang ontzegd worden.
  3. Eigen drank of etenswaar meebrengen is niet toegestaan.
  4. Alcoholmisbruik is verboden. De Popcentrale schenkt alleen licht-alcoholische dranken en frisdrank. Aan personen jonger dan 18 jaar worden geen alcoholische dranken geschonken.
  5. Handel in en gebruik van soft- en harddrugs is ten strengste verboden.
  6. Op elke vorm van agressief of discriminerend gedrag volgt een ontzegging.
  7. Glaswerk en drankjes moeten in het gebouw blijven.
  8. Wapens en/of voorwerpen die als wapen gebruikt kunnen worden, zijn niet toegestaan.
  9. Huisdieren zijn niet toegestaan.
  10. Houd rekening met elkaar en met de buren, overlast in de omgeving van de Popcentrale wordt niet toegestaan.
  11. Binnen mag niet gerookt worden, in de rookruimte wel.
  12. In de oefenruimtes mag geen E-smoker gebruikt worden. In de zaal is dit wel toegestaan.
  13. Overtreding van deze regels kan uitzetting tot gevolg hebben.
  14. Van overtreding van de wet, zoals vernieling, diefstal of openlijke geweldpleging wordt altijd aangifte gedaan bij de politie en hierop volgt een ontzegging van de toegang.
  15. Voor concerten in de Popcentrale geldt geen minimumleeftijd, maar bezoekers jonger dan 16 jaar dienen wel begeleid te worden door een volwassene (18+).

KLACHT MELDEN?

  1. Klachten Popcentrale
    De Popcentrale ontvangt en bedient wekelijks vele bezoekers. Wij willen natuurlijk dat jouw bezoek aan onze oefenruimtes of shows in de zaal perfect verloopt.
    Heb je desondanks een klacht? Meld het ons! Wij doen ons uiterste best de klacht op te lossen. Hieronder vind je meer informatie over onze klachtenregeling.

    De Popcentrale is onderdeel van Stichting voor Cultuureducatie Zuid-Holland-Zuid (SCE). SCE kent onderstaande klachtenregeling. In deze regeling wordt een onderscheid gemaakt tussen algemene klachten en klachten over ongewenst gedrag.

    Algemene klachten
    Algemene klachten kunnen bijvoorbeeld gaan over de workshop, evenement, medewerker, docent, faciliteiten en de administratie. De Popcentrale vraagt je vriendelijk je onvrede over de inhoud workshop / docent in eerste instantie kenbaar te maken bij de betreffende docent. Mocht je er met de docent zelf niet uitkomen, dan kun je een schriftelijke klacht indienen.

    Klacht melden
    Stuur je klacht naar info@popcentrale.nl
    Vermeld in je mail om welke show, verhuring en/of persoon het gaat en wat de klacht is.
    Je ontvangt zo binnen 14 dagen bericht van ons.
    De Popcentrale bundelt en analyseert de binnengekomen klachten om daarmee haar dienstverlening te verbeteren.

    Klachten over ongewenst gedrag
    Stichting voor Cultuureducatie Zuid-Holland-Zuid is aangesloten bij de brancheregeling voor professionele opvang bij ongewenst gedrag. Onder ongewenst gedrag wordt verstaan: seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, agressie en geweld. Deze regeling geldt voor iedereen die bij SCE komt of van de diensten van SCE gebruik maakt.

    Naast professionele opvang door goed opgeleide vertrouwenspersonen, is er een uit experts bestaande klachtencommissie. Het centrale meldnummer gaat via ArboNed en is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar: 0800-0204204.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten