Klacht melden

Popcentrale ontvangt en bedient wekelijks vele klanten. Wij stellen daarbij alles in het werk om je deelname en/of verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Heb je desondanks een klacht? Meld het ons en wij doen ons uiterste best de klacht op te lossen. Hiermee verbeteren wij bovendien meteen onze dienstverlening.

Klachten over ongewenst gedrag

Onder ongewenst gedrag wordt verstaan: seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, agressie en geweld. Deze regeling geldt voor iedereen die bij SCe komt of van de diensten van SCe gebruik maak. Een klacht over ongewenst gedrag kan direct worden ingediend bij onze externe vertrouwenspersonen. 
Zowel medewerkers als klanten, leveranciers, deelnemers en cursisten kunnen beroep doen op onze externe vertrouwenspersoon bij ongewenst gedrag. Vanzelfsprekend wordt een melding strikt vertrouwelijk behandeld.
Contactgegevens zijn:
Pro Bloz
Lucinda Jansen & Renate van Leeuwen
085-0601521

Lees HIER de volledige Klachtenregeling ongewenst gedrag Stichting Cultuureducatie (SCe).